SET LENGKAP BERSALIN MUNA ASY SYIFA'

SET LENGKAP BERSALIN (9 ITEM)


SET BERSALIN BESAR RM190





SET BERSALIN KECIL RM140

**Set Lengkap Bersalin kecil dan besar mengandungi 9 produk asas keperluan wanita berpantang.

**Boleh tambah produk lain mengikut citarasa: Tangas/Tungku Herba/ Pencuci Intim Wanita/Bengkung Seri Ramping/ Jamu Periuk dll.


Beza antara Set besar dan Set kecil?
1.Set besar dan kecil ada 9 item, cuma set kecil kuantitinya kurang sedikit daripada set besar.
contoh: Sihat Wanita 2 botol dlm Set besar/ 1 botol dlm Set kecil.

2. Set besar bagi yang nak pakai heavy dalam pantang cukup hingga 44 hari

3. Set kecil disediakan bagi yang kurang pakai sewaktu pantang..cukup untuk penggunaan 2 minggu..ikut penggunaannya.

**Disarankan penggunaan bg yg bersalin NORMAL dan SCISSORIAN utk mempercepatkan penyembuhan luka luaran dan dalaman.

Set ini dirumus khas untuk khasiat seperti berikut:-


1. Mengelakkan masalah kebas kaki dan tangan. Keadaan ini berlaku oleh pendarahan yang banyak semasa melahirkan anak sehingga tubuh badan menjadi sejuk.

2. Mempercepatkan kesembuhan dan merawat luka dan pendarahan semasa melahirkan anak.

3. Mengembalikan kekuatan yang hilang akibat pendarahan semasa melahirkan anak.

4. Mengecutkan rahim dan mengembalikan kepada keadaan yang normal.

5. Menghilangkan sakit batu meriyan.

6. Membantu untuk mengeluarkan angin dalam badan.

7. Membantu melawaskan pembuangan air besar.

8. Mengatasi masalah bayi kembung perut, senak dll.



Set Lengkap Bersalin (Besar/Kecil) mengandungi:-



Minyak Terapi Serbaguna (Ibu & Anak~tidak panas)


Kacip Fatimah Manjakani (Pengecutan/Penyembuhan luka dalaman)



Sapu/Kecut Luka (Serbuk Manjakani)



Tapal Perut (Mengecutkan/ Mengempiskan Perut)



Serbuk Pilis (Cegah pening/ masalah mata selepas bersalin)



Sihat Wanita (Melancarkan darah/memperbaiki sistem badan/buang angin)



Daun Herba Mandian Sauna (Memulihkan tenaga luaran/kesegaran semulajadi)



Bedak Sejuk (Memulihkan/Menyerikan kulit)



Bedak Panas (Param Badan/Elak Masuk Angin/Sejuk/Lulur Kulit)


** Percuma: Kotak lampin serbaguna bernilai Rm20 bagi setiap pembelian
KETERANGAN
9 ITEM UTAMA
-Dedaun herba mandian sauna
-Tapal (bedak perut)
-Bedak panas (param)
-Bedak sejuk
-Pilis
-Jamu Sihat Wanita
-Jamu Kacip Fatimah Manjakani
-Ubat sapu kecut luka
-Minyak terapi serbaguna


KETERANGAN BAHAN-BAHAN:
1. DEDAUN HERBA MANDIAN SAUNA
-Memberi kesegaran, keharuman dan aroma terapi pada tubuh badan yang kelesuan.
-Sesuai untuk semua terutama ibu-ibu yang bersalin bagi mengembalikan kecergasan dan memulihkan tenaga secara semulajadi.

2. TAPAL (BEDAK PERUT )
-Adunan asli turun temurun dari 11 jenis herba dan akar kayu . -Menghindarkan angin dan kembung perut bagi bayi dan orang dewasa. -Mengecut dan mengempiskan perut yang buncit di samping bertindak bertidak sebagai bahan lulur untuk membuang sel kulit-kulit mati di perut khususnya kesan selepas bersalin.

3. BEDAK PANAS (PARAM)
-Adunan asli turun temurun dari akar kayu dan herba terpilih.
-Istimewa untuk wanita bersalin memanaskan badan .
-Digunakan selepas berurut badan sepanjang waktu berpantang . -Membuang angin di badan.
-Juga digunakan sebagai bahan lulur untuk membuang sel kulit-kulit mati yang mengecut di samping menghaluskan kulit.

4. BEDAK SEJUK
-Adunan asli turun temurun daripada 11 jenis herba dan rempah ratus terpilih.
-Dapat menyejukkan dan menyegarkan muka dan badan.
-Menghilangkan bulu roma bayi dan baik untuk rawatan kulit muka, khususnya kulit berminyak.

5. PILIS
-Dibuat daripada akar kayu dan rempah serta herba terpilih bagi menyembuhkan pening , kabur mata, mata tidak selesa dan pitam selepas bersalin.
-Rasa nyaman pada mata.

6. KACIP FATIMAH MANJAKANI
-Adunan asli turun temurun daripada akar kayu dan rempah ratus terpilih -Untuk kebahagiaan rumahtangga zahir dan batin.
-Dalaman yang sentiasa muda.
-Mengetat dan mengecutkan rahim .
-Menghilangkan keputihan, lendir dan kegatalan vagina yang tidak menyelesakan.
-Menguatkan/ mengecutkan urat saraf rahim.
-Menyeimbangkan semula kelembapan vagina.
-Menghilangkan sebu, senak perut, angin yang tidak selesa

7. SIHAT WANITA
-Adunan asli turun temurun dari 21 jenis akar kayu dan rempah ratus terpilih
-Memberi tenaga dan menambah kecergasan.
-Melancarkan perjalanan darah.
-Menghilangkan lenguh-lenguh, sakit anggota badan.
-Memanaskan badan

8.UBAT SAPU KECUT LUKA
-Dirumus khas untuk mempercepatkan penyembuhan luka selepas bersalin.

9. MINYAK TERAPI SERBAGUNA
-Dirumus khas bagi menghilangkan sengal-sengal badan,angin,sakit urat sendi dan melancarkan perjalanan darah.
-untuk merawat kembung perut bayi dan sawan tangis.

HARGA ISTIMEWA PAKEJ:
RM140 KECIL / RM190 BESAR + POS PARCEL RM7 (W.M)/ RM15(E.M)

TESTIMONI

Pengakuan terkini pengguna di sms: Dulu pakai set bersalin lain, bila pakai Muna Asy Syifa..best.
"Best sbb sblm ini 2 anak saya pakai Lxxxx dan Sxxxxxx Txxxxx (Jenama terkenal di pasaran) dan anak ketiga baru pakai Set Bersalin Muna Asy Syifa ni..barulah badan rasa lega, murah dan berbaloi..." Aneera, Putrajaya.
Beliau baru habis pantang dan menempah Set Bersalin lagi untuk rakannya..

Badan ringan dan selesa..
Saya mempunyai 8 orang anak, berumur 38 tahun, sblm ni saya guna set bersalin lain..tapi bila dah anak ke8 saya ambil Set Bersalin Muna Asy Syifa, alhamdulillah..sblm ni badan saya selalu sakit2 lepas bersalin..tapi dgn MAS ni..badan terasa ringan dan selesa.
--Sabariah, Johor.

Badan rasa ringan, kulit halus...
Anak pertama masa bersalin saya pakai set bersalin lain, anak kedua set bersalin MAS kulit bertambah halus dan badan terasa lebih ringan. Jadi, anak ketiga saya pun guna set bersalin MAS lagi dan saya perkenalkan pula pd kakak saya.
Kenalan Iza, PJ

Maintain...macam anak dara
“Saya mempunyai 3 orang anak hasil daripada perkahwinan saya yang telah mencapai usia 10 tahun. Anak sulung saya berusia 9 tahun. Sepanjang proses berpantang ketiga-tiga anak, saya mengamalkan penggunaan LENGKAP BERSALIN secara intensif. Saya akan berasa bimbang jika tidak menurut nasihat orang tua sekiranya mengabaikan penjagaan ketika berpantang kerana kalau kita tidak menjaga nanti tua-tua badan rosak. Alhamdulillah, sampai sekarang masih ramai yang menyangka saya masih anak dara lagi dan pelajar universiti dan sebagainya. Suami juga bangga dan sering memuji tidak putus-putus di atas keadaan saya ini. Syukurlah”
--Lie, Keramat.

Menyelesaikan air susu tersumbat
"Saya menghadapi masalah air susu yang tersumbat. ini menyebabkan payudara saya bengkak dan terlalu sakit walaupun untuk disentuh. Saya tidak tahu bagaimana untuk menghadapinya sehinggakan saya terpaksa menoreh puting payudara saya. Walaubagaimanapun, masalah saya selesai apabila saya telah diberi BEDAK PANAS untuk disapukan pada payudara yang bengkak itu. Bengkak dan sakit telah hilang dan air susu keluar kembali seperti biasa."
Perempuan India, (tiada nama).

Menghaluskan, menyegarkan wajah
"Saya baru melahirkan anak dan terus menghabiskan stok bedak sejuk dalam Set Bersalin sehingga kini. Alhamdulillah..wajah saya lebih segar, gebu dan halus daripada sebelumnya. Ramai yang memuji"
--Mak Su, Kedah.

Cergas, bertenaga, segar dan sihat berbanding semasa melahirkan anak sebelumnya
"Orang semua kata dan memuji-muji saya...bersalin kali ni, saya nampak lebih sihat, cergas, segar dan bertenaga. Ini kerana sebelum ini saya tidak menggunakan set lengkap bersalin ini. Saya pun rasa bertenaga kerana produk ini cukup lengkap menjaga dalaman dan luaran saya. Pilis..bedak sejuk, param, bengkungnya...semuanya BEST. Saya benar-benar berpuashati kali ini..."
--Sue, Penang.

Bedak Panas menarik nanah, mata bisul keluar
Suami saya terkena bisul yang besar dikaki. Oleh kerana risaukan rawatan moden, dia memilih untuk menggunakan rawatan tradisional. Setelah melumurkan BEDAK PANAS pada kaki, dia terasa seperti nanah dan darah tersedut keluar dan membantu mempercepatkan penyembuhan bisul.
Liah, Rawang.

Tapal perut best...
Saya dah pakai TAPAL PERUT semasa proses berpantang setiap hari. Saya dapati perut saya cepat mengecut dan tidak buncit, menggeleber sehingga sekarang...
Su, KL

Tapal perut..bantu keluarkan period yang terhenti
"Saya mengalami masalah gangguan pada period dan terhenti sejak beberapa bulan, selepas ambil kacip dan sihat wanita masih belum keluar lagi tapi perut rasa amat sebu, senak dan tak selesa. Selepas saya sapu dengan Tapal Perut..period saya mula keluar sedikit dan berterusan spt biasa"
--Pn. Ani, Bangi.

Buang angin..
set bersalin tu mmg cukup sampai abis pantang...saya beli set besar...kalau nak beli yang kecik pun sama gak..tapi ubat sihat wanita satu jer..kalau set besar kita dapat 2...so tak perlu nak beli lagi kalau dah abis...saya suka makan ubat sihat wanita sebab buang angin dalam badan...dahlah masa berpantang nie saya banyak bergerak...sebab anak masuk icu...so berulang alik ke hospital..tapi Alhmdulillah anak sihat dah...

No comments: